zondag 22 april 2012

Saucijs op brood

Het betreft hier natuurlijk niet echt een recept. Ik heb voor dit gerecht slechts een saucijs gebakken en op brood gedaan met grove mosterd en wat boter.


Op tweede Paasdag was het verrassend mooi weer en ik besloot samen met J. een frisse neus te gaan halen in het Amsterdamse Bos. Uiteraard mag de Geitenboerderij dan niet worden overgeslagen. Het leuke van de Geitenboerderij is, dat ze daar niet alleen geiten hebben, maar je er ook voor een goede prijs Demeter vlees kan kopen!













Heel leuk om eens te bezoeken! Het vlees is diepgevroren, dus je kan gewoon rustig weer naar huis fietsen zonder je zorgen te maken over het vlees in je rugzak. Ik ben iets minder enthousiast over hun digitale kwaliteiten, maar uiteraard toch ook een link naar de site:http://www.geitenboerderij.nl/Een saucijs op brood dus....en het smaakte echt heerlijk! Mals en gekruid vlees. 



Men zegt dat het ook belangrijk is om altijd wat groenten te eten (200 gram meen ik). Mijn opa Kip maakte de komkommer altijd net iets lekkerder. Geen gewone en in mijn kinderogen saaaaie plakjes komkommer, maar lekker met zout, peper en een grote scheut witte wijn azijn. Heerlijk fris en zuur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten